luni, 21 decembrie 2009

despre produsele metropolitan

pentru cosmetice(sau produsele ce tin de metropolitan),comanda minima este de 30 lei.pentru ca eu pot face o comanda minima de 100 lei,deci este putin mai greu de strans si nu pot face o comanda doar ptr un produs de 10 lei.durata de expediere este tot din acceeasi cauza,mai mare ptr ca trebuie sa astept intai comanda de la ei,apoi s-o redirectionez catre voi.
sincer,eu una recomand produsele metropolitan,le-am folosit si sunt de calitate.cred ca preturile mai mici fata de alte firme in genul avon,oriflame sunt datorate faptului ca nu sunt aparuti pe piata de f mult timp,si astfel trebuie sa atraga clientii.ma puteti intreba orice despre nunate la rujuri,vopsea,pudra absolut orice despre produse,si daca le-am folosit,va voi da un raspuns sincer in legatura cu calitatea lor.
am postat aici doar anumite produse,insa puteti comanda orice gasiti pe site-ul metropolitan,imi spuneti doar denumirea produsului.puteti vedea toate produsele metropolitan si faptul ca am pus adevaratele preturi aici

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu